  • Data: 2017-02-07 20:35:37
    Temat: Re: Inhibitor korozji.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-07 o 16:48, niebieski pisze:

    > Wiesz co to jest sarkazm? Może masz jakiś problem z wyczuciem go?

    Bardzo dobrze wiem co to jest sarkazm oraz ironia i w odróżnieniu od
    Ciebie wiem czym się różnią.

    Uważasz siebie za zabawnego, a jakoś boli Cię, że ktoś także sobie
    pozwolił na ironię.

    > Gdzie napisałem "bezpośrednio"? To tylko wytwór twojej wyobraźni. Nudny.

    No popatrz, nie wyczułeś ironii.

    > Fajnie. Szkoda, że mój poprzedni tego nie wiedział.

    Zapewne źle go poinformowałeś :)

    > Piszesz jak do idioty.

    Tylko jakoś nie potrafisz zauważyć, że wszyscy w tym wątku właśnie tak
    pisali do Ciebie i jak widać prawidłowo Cię ocenili.
    Żebyś nie miał wątpliwości i problemów z rozróżnieniem sarkazmu i ironii
    to właśnie był sarkazm.

    > Na samym początku pisałem o ew. zastosowaniu inhibitora do układu
    > ogrzewania bojlera.

    Gdzie to pisałeś? W "Trybunie Ludu" czy w "Wyborczej"?

    > Fakt, może zbyt skrótowo to przedstawiłem, ale to tylko dlatego, że
    > kierowałem to do ludzi mających pojęcie w tej dziedzinie. Tak myślałem.

    I dobrze myślałeś, ale nie oczekuj, że jesteśmy jasnowidzami i jeżeli
    oczekujesz mądrych odpowiedzi to musisz umieć zadawać pytania z sensem.

    Poza tym zadając pytania nie oczekuj tylko i wyłącznie potwierdzenia
    słuszności swoich błędnych teorii.

    Zanim zaczniesz dalszą dyskusję to zastanów się co tak naprawdę się
    stało ze starym bojlerem i o co chcesz zapytać.