  • Data: 2010-12-23 08:41:26
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawi mnie dla czego noca ten piach pod spodem jest cieply skoro nie
    > nagrzewa sie w glab. Zastanawiajace jest tez to, czemu piach goracy w dzien
    > przestaje byc goracy noca.

    zle zrozumiałes... cieply czy zimny, to rzecz subiektywna... mi
    chodzilo o to ze ten piasek pod spodem ma stala temperature niezalezna
    od temp powietrza kilkanascie cm nad nim

    > Piszesz i piszesz uzywajac argumentow przeczacych wlasnym teoriom i nawet
    > tego nie zauwazasz. O kulturze nie wspomne, bo od dobrego roku bijesz tu
    > wszelkie rekordy buractwa. Uprawiasz hipokryzje az smierdzi z monitora.

    dobry rok na podsumowania... nie badz goloslowny... zacytuj mi jakis
    rekordowo buracki post, ktory popelnilem ... no i musi smierdziec
    hipokryzja oczywiscie... posty z ostatniego tygodnia odnosnie sysopa
    sie nie licza...

    pozdrawiam
    s_13