  • Data: 2010-12-23 15:59:53
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 16:20, mowczar <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Powiedz to tym, kt rzy maj schorzenia n g np. ylaki. Zaraz ci
    > wyprostuj . Znam takich, kt rzy w a nie z tego powodu ju nie korzystaj
    > z pod og wki. I twierdz - parafrazuj c - pod og wka jest BEEEEEEE ;)

    Jak ja mieli podpieta pod piec z zasilaniem 60st to sie nie dziwie ;)
    Podlogowka z temp. na zasilaniu 35stC jest neutralna, wiec zadnego
    wplywu na zylaki miec nie moze, tym bardziej ze to jest temp.
    maksymalna, przez wiekszosc zimy smiga na 28-30stC, czyli podloga ma
    te 24-25 st maks. Jezeli 3 stopnie roznicy miedzy powietrzem, a
    podloga powoduja zylaki to wynalazles jakas nowa medycyne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.