  • Data: 2010-12-23 16:01:57
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 16:24, mowczar <m...@p...onet.pl> wrote:

    > A czyta e moje posty uwa nie? Moje "kalafiory" w najwi ksze mrozy jakie
    > odnotowa em w mojej okolicy tj. -25 st.C nie dosta y z kot a wi cej ni
    > 42 st.C. na zasilaniu.
    >
    > Ludzie, sprowadzacie dyskusje na manowce.

    I czego to dowodzi? Ze masz niskie zapotrzebowanie na cieplo budynku.
    Jezeli kalafiorami z temp. 42stC nagrzewasz chaupe to podlogowce
    wystarczy max 30 albo nizej - i nijak to drewnu na podlodze zaszkodzic
    nie moze - powielasz tylko mity anty-podlogowkowe - zylaki, zakaz
    kladzenia drewna na podlogach etc. No napisz jeszcze ze mi sie
    bardziej w domu przez ta podlogowke kurzy to zbierzesz komplet pseudo-
    argumentow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.