  • Data: 2010-12-23 19:05:56
    Temat: Re: Instalacja CO
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vn6iamn21cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 23-12-2010 o 16:20:55 mowczar <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Znowu banały powtarzasz, ja w największe teraz mrozy miałem temp podłogi
    > 23st
    > mierzone na powierzchni termometrem, widzisz gdzieś możliwość powstania
    > żylaków?
    > Jak podłogówka jest dobrze zaprojektowana to nie ma szans spowodować
    > żylaków,
    > jest ledwo letnia i to w największe mrozy, poza tym zimna.

    Dokładnie.
    Przy dobrze zaprojektowanej podłogówce, stojąc boso na podłodze nie możesz
    odczuwać ciepła podłogi.
    Jeżeli odczuwasz ciepło to znaczy, ze podłogówka jest spierd......na i jej
    temperatura jest powyżej 30stC.
    Temperatura podłogi nie może przekroczyć 28stC dla pomieszczeń, w których
    domownicy spędzają większość czasu.

    Jeżeli ocieplenie domu jest zbyt słabe, albo pomieszczenia są bardzo wysokie
    lub duża część podłóg jest zabudowana meblami lub też na podłodze leżą
    podłogi o sporej izolacyjności i nie da się zapewnić dostarczenia
    odpowiedniej mocy grzewczej tak, zeby temperatura podłogi nie przekroczyła
    28stC, wtedy trzeba podłogówkę wspomóc grzejnikami.