  • Data: 2015-11-04 11:19:29
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 listopada 2015 10:28:19 UTC+1 użytkownik Dupek Żołędas napisał:

    > A w ogóle to poproszę 20 dkg okrawków szynki dla psa.
    > Tylko żeby nie były takie słone jak wczoraj.

    Tzw. problemy pierwszego swiata :)

    https://www.youtube.com/watch?v=PsuAFuOy464

    Jednak dalej moim zdaniem - jezeli mozna cos tanim kosztem zrobic na etapie
    projektu / budowy to ja jestem za tym zeby to zrobic. Kto nie zrobil ten potem
    bedzie wszystkim wmawial, ze to mu calkowicie niepotrzebne :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.