  • Data: 2015-11-04 13:16:48
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Garus wrote:

    > * Druga instalacja elektryczna dla zasilania gwarantowanego od UPSa.

    Po co? Ja mam podtrzymywanie akumulatorowe tylko oświetlenia 12V
    i zdecydowanie wystarcza. Łazienki, kuchnia, 1/2 oświetlenia w pokoju
    dzieciaczka. Zdecydowanie wystarcza, a i golić się przy świeczce nie
    trzeba. Nie wspominając o słynnym "bo myślałem, ze mi oczy pękły"... :-)

    Sieć lokalna i monitoring korzysta z tego niejako przy okazji.

    > * mozna laczniki swiatel + przewody od lamp doprowadzic do jednej rozdzielnicy, jak
    planujesz jakas automatyke.

    Tak właśnie zrobiłem. Sprawdza się świetnie.

    Pozdrawiam, Piotr