  • Data: 2015-11-04 11:56:09
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-11-15 o 11:19, Adam Sz. pisze:

    > Tzw. problemy pierwszego swiata :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=PsuAFuOy464
    >
    > Jednak dalej moim zdaniem - jezeli mozna cos tanim kosztem zrobic na etapie
    > projektu / budowy to ja jestem za tym zeby to zrobic. Kto nie zrobil ten potem
    > bedzie wszystkim wmawial, ze to mu calkowicie niepotrzebne :))
    > pozdr.

    Cóż...
    ZDECYDOWANA większość owych "niezbędnych" do życia gadżetów jest
    zupełnie zbyteczna.
    Również owe terabajty "informacji".
    Trawestując Chestertona można stwierdzić, że dzięki postępom technologii
    jeszcze prędzej można przesyłać ogromne ilości zupełnie zbytecznych
    informacji.
    Tylko kto z Panów wie kto to Chesterton...