  • Data: 2015-11-04 13:45:32
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-04 o 08:04, scruffty pisze:
> [...]
    znam ( statystycznie 21 osób ) nikt juz nie używa netu z kabla. A z sieci komórkowej
    20Mbit to max.

    > Niekoniecznie, akurat taki sprzęt jak drukarkę czy nawet tv nadal lepiej
    > podłączyć kablem (np. moje oba już ok. 5 letnie urządzenia mają tylko port
    > ethernet), bo one i tak w jednym miejscu stoją. Wifi jest oczywiście dobre
    > co nie oznacza, że kabelki całkiem wyszły z mody.
    >
    > Ja mam w ścianach pudełko skrętki i gniazda tylko te co wykorzystuje,
    > reszta jest za zaślepką.
    >
    > A co do transferów u mnie LTE idzie po 50mbit jak bts nie jest mocno
    > obciążony.
    >
    > Druga sprawa zbudź sobie urządzenie WOLem przez wifi.

    On nie zrozumie, bo dla niego informatyka to tylko wklikać się na Onet
    czy innego Pudelka, a to, że niektórzy pracują w tej branży lub po
    prostu mają większe potrzeby czy wymagania to nie dociera.
    Każdy robi jak uważa. Ja wiem, że nawet przy takim samym teoretycznym
    połączeniu, załóżmy 100 Mbps, na WiFi i po kablu, kabel będzie o niebo
    szybszy i bardziej responsywny. O możliwościach transferu po 1 Gbps czy
    zapychaniu się przy większych transferach sieci WiFi, zakłóceniach itp.
    nawet już nie będę wspominał.
    Ludzie chcą wierzyć w rzekome 300 Mbps WiFi N, to niech sobie wierzą. Ja
    wiem, jak zazwyczaj wygląda w praktyce tranferowanie dużej ilości danych
    na takim super hiper szybkim WiFi i to na urządzenia o wiele wyższej
    klasy niż zazwyczaj są w domu.
    Poza tym autor wątku pytał co warto. Ja mu napisałem co według mnie
    warto. A czy on z porady skorzysta, to już jego wybór. Może uzna, że to
    właśnie u niego zbyteczne i niepotrzebne - jego prawo.

    Pzdr
    --
    /__/_* /