  • Data: 2017-05-05 13:04:42
    Temat: Re: Instalacja odgromowa Uziomy
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 maja 2017 12:48:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Rezygnujesz z ochrony ratujacej zycie chocby w rzadkich przypadkach

    no wreszcie załapałes :-) tak właśnie - rezygnuję. Opowiadanki typu "warto cos zrobic
    jesli uratujemy choć jedno życie" kieruj do tanich piśmideł.

    > martwisz sie o radio zabite przez lemp? Na moje oko lepiej zrobic cos
    > niz nic w tak waznych kwestiach. Jezeli prawo nie wymaga to dostep nie
    > jest potrzebny do niczego.

    ale mnie projektantowi elektrykowi nie wolno zaprojektowac urządzenia w taki sposób
    abym go nie mógł skontrolować.

    > nic nie stoi na przeszkodzie zatynkowac jecna zyle kabla w miejscu
    > planowanej konstrukcji.

    musiałbym kazać elektrycznie łączyć osobnym przewodem każdy profil. I zapewnic dostęp
    do tych połączeń. Tego sie nie da zrobić. Moznaby cos kombinowac aby profile spawać
    albo cos, ale to znów niewykonalne lub nieekonomiczne.

    b.