  • Data: 2010-03-01 16:06:30
    Temat: Re: Inteligentny dom - ktoś robił jakie doświadczenia?
    Od: melon <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-03-2010 16:19, robercik-us pisze:

    > Uchuchuchu... ja mam taką archaiczną komórkę, że nawet ja sam zaczynam
    > się zastanawiać, czy czasem już nie pora na jakąś zmianę :-), ale na
    > pewno nie na jakiś super wypaśny telefon/komputer, bo to bez sensu :-).
    > Stara zasada mówi, że jak coś jest do wszystkiego, to jest....
    >
    > DO NICZEGO ;-DDD

    Szanowni Panowie Przedpiscy,

    Z calym szacunkiem, ale posluchajcie siebie - licytujecie sie kto ma
    starsza komorke :)

    Mam dokladnie taka sama sytuacje ze swoim szwagrem - nie ma szans, zeby
    kiedykolwiek go przekabacic na IB.

    Niektorzy po prostu deklaruja podejscie "jesli dobre to po co zmieniac",
    a niektorzy szukaja nowych mozliwosci, nowych drog.

    Nie drwijcie z innych od siebie, za to ze sa (a moze Wy) inni.

    --
    pozdrawiam,
    mel