  • Data: 2010-03-02 15:40:31
    Temat: Re: Inteligentny dom - ktoś robił jakie doświadczenia?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us zapodal(a):

    > wylaniem dziecka z kąpielą... No już jak tu kolega wyżej pisał, że w
    > nowym BMW, żeby wysterować sobie nadmuch, trzeba przedrzeć się przez
    > jakieś podmenu..., to mnie takie coś po prostu rozwala. Czy kierowca,
    > żeby zmniejszyć sobie nawiew ma się zatrzymać na poboczu, popstrykać
    > sobie na dotykowym wyświetlaczu, znaleźć odpowiednią funkcję i ustawić,
    > a potem włączyć biegi i jazda...?, czy ma to zrobić nie odrywając wzroku

    przeinaczacie: nie mylcie funkcjonalności z wygodą użytkowania. Każdy system,
    nie tylko IB, ma być przede wszystkim wygodny. A tu często wygoda polega
    na tym, że nic nie trzeba robić. Przykład: automatyczna klima w samochodzie -
    - pewnie znaleźliby się tacy, którzy stwierdzą że 'przecież wiedzą czy jest
    im za ciepło czy za zimno i sobie gałką będą ustawiać' - ale ja wolę ustawić
    raz pożądaną temperaturę i niech system już dba o jej utrzymanie.

    > Może staroświecki jestem, ale dla mnie wygoda jest wtedy, kiedy to ja
    > decyduję, a nie programista, który dał mi do wyboru kilka opcji :-))

    no przecież decydujesz - określasz co się ma dziać i kiedy :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut