  • Data: 2010-03-02 15:00:45
    Temat: Re: Inteligentny dom - ktoś robił jakie doświadczenia?
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    . Błagam, nie piszczie mi tylko o tym alarmie i
    > roletach, bo ja ich nie mam i mieć nie zamierzam.

    Tez probowalem zglebic temat i jak do tej pory nie udalo mi sie
    dowiedziec na czym rzeczywiscie polega ta inteligencja. Mozesz jeszcze
    uslyszec o parzeniu kawy (herbata juz nie wcho dzi w rachube bo tam
    trzeba nasypac w najgorszym przypadku wrzucic torebke a to juz
    przekracza mozliwosci inteligencji). Rolety, swiatlo to juz znamy.
    Chyba nie dowiemy sie.

    Pozdrawiam
    Dy