  • Data: 2014-12-23 23:42:15
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 23:18:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > facebook.

    OK, a teraz wymien funkcje do ktorych apka facebooka chce dostepu,
    a rzeczywiscie w aplikacji ta funkcja nie jest wykorzystywana.

    > Nie jej tylko mi. To podstawowa roznica.

    Skoro tak to musisz sobie sam po prostu apki pisac i nie bedzie problemu:)

    > BZWBK w kontekscie mikrofon i kamera, oraz pozycja i kontakty.

    Przeciez wyjasnilem do czego to apce potrzebne wczesniej.

    > Nie
    > potrzebuje tego do zarzadzania kontem. Do tego bylaby mi potrzebna, ale
    > chce wiecej niz ja chcialbym jej dac.

    Jezeli tak - to jej po prostu nie uzywasz. Szukasz innej. Nie ma? Szukasz
    innego banku :-) Tak to dziala na wolnym rynku.

    > Ale przeciez mam byc uzytkownikiem zeby nie siac syfu. No i chce miec
    > gwarancje.

    Chcesz miec gwarancje - wiec korzystaj z produktu w dokladnie taki sposob jak
    chcial producent. Producent dal Ci kilka apek bez mozliwosci odinstalowania
    i bez mozliwosci przydzialu praw dla reszty apek. Do kogo wiec masz teraz
    pretensje? Chyba powinienes tylko do siebie ze kupiles taki badziew :-)

    > Podobno nie ma pewnosci, ze podmiana oprogramowania nie
    > uszkodzi sprzetu. Tak mowi producent i Ty. :-)

    Oczywiscie ze nie ma. Wiesz, ze sa np. mody do zwiekszania glosnosci
    glosniczka (programowo!!), ktore w niektorych telefonach go trwale i
    fizycznie uszkadzaja? :-)

    Wiesz, ze sa mody, ktore wylaczaja dostosowywanie taktowania procesora
    do aktualnego zapotrzebowania na moc i uruchamiaja go na maksimum mozliwosci,
    co moze doprowadzic do przegrzania telefonu i fizycznego uszkodzenia /
    wybuchu baterii ? :-)

    To nie jest sci-fi tylko to wszystko mozna zrobic w pare sekund w linii
    polecen, majac roota :-)

    > Oczywiscie moge zrobic roota. Sek w tym, ze to dzialanie niestandardowe.
    > Kolejne wersje systemu jak zapewne wiesz maja byc trudniejsze w
    > uzyskiwaniu praw administratora. Proponujesz mi dzialanie niebezpieczne
    > i niestandardowe. :-)

    Bo takie ono jest. Albo podejmujesz ryzyko i tracisz gwarancje albo
    stosujesz sie do umowy gwarancyjnej, ktora zawarles z producentem przy zakupie
    telefonu i nie narzekasz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.