  • Data: 2010-03-02 21:40:22
    Temat: Re: Izolacja ścian - iniekcja?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hmjp9m$krq$1@news.dialog.net.pl...

    > Już nie mam absolutnie takiej mozliwości. Z zewnątrz nic sie nie da
    > zrobić.
    > Chata nie jest świeżo budowana.

    Co to znaczy nie mam takiej możliwości ?
    Odkopujesz na zewnątrz ściany rów, takiej szerokości, żebyś mógł do niego
    wleźć.
    Wykonujesz normalną izolację pionową. Wrzucasz rurę odwadniającą
    wyprowadzając ją do studzienki burzowej, rowu melioracyjnego lub na działkę
    jeżeli jest odpowiednie nachylenie terenu. Zasypujesz.
    Oczywiście to trzeba zrobić w okresie wiosny-lata.
    Oczywiście są odpowiednie środki do wykonywania injekcji.
    Po pierwsze dobre środki są drogie, a po drugie są pracochłonne i wymagają
    dużej staranności.
    www.penetron.pl
    To jest strona firmy sprzedającej takie środki. Jeszcze sam tego nie
    stosowałem, ale ponoć jest dobre. Polecał mi to gość, który pracował w
    firmie zajmującej się ratowaniem zabytków w Austrii i Czechach przy użyciu
    tych środków.
    Jak tylko się trochę ociepli to właśnie będę tymi środkami walczył z
    wilgocią w piwnicy. Wcześniej już zrobiłem izolację zewnętrzną i bardzo dużo
    pomogła. Jednak okazuje się, że woda podchodzi jeszcze od fundamentów, bo
    fachowcy w tej części budynku zapomnieli o izolacj poziomej.
    Zatem muszę wiercić i robić izolację poziomą.