  • Data: 2010-03-03 09:20:15
    Temat: Re: Izolacja ścian - iniekcja?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy nie mam takiej możliwości ?
    Uwierz: ABSOLUTNIE nie wchodzi w grę.Dom częściowo podpiwniczony, więc
    odkopanie Wewnetrznego fundamentu= totalna ruina 1 z pokoi.

    > Odkopujesz na zewnątrz ściany rów, takiej szerokości, żebyś mógł do niego
    > wleźć.
    > Wykonujesz normalną izolację pionową. Wrzucasz rurę odwadniającą
    > wyprowadzając ją do studzienki burzowej, rowu melioracyjnego lub na działkę
    > jeżeli jest odpowiednie nachylenie terenu. Zasypujesz.
    Zapomniałeś o żwirze, granulacji i ew, geowłókninie;-))

> [...]
    > To jest strona firmy sprzedającej takie środki. Jeszcze sam tego nie
    > stosowałem, ale ponoć jest dobre. Polecał mi to gość, który pracował w
    > firmie zajmującej się ratowaniem zabytków w Austrii i Czechach przy użyciu
    > tych środków.
    > Jak tylko się trochę ociepli to właśnie będę tymi środkami walczył z
    > wilgocią w piwnicy. Wcześniej już zrobiłem izolację zewnętrzną i bardzo dużo
    > pomogła. Jednak okazuje się, że woda podchodzi jeszcze od fundamentów, bo
    > fachowcy w tej części budynku zapomnieli o izolacj poziomej.
    > Zatem muszę wiercić i robić izolację poziomą.
    Boję się,że mogę mieć to samo.Podczas opadów woda płynie strumykami
    pod posadzką, a jak b. powaznie i długo leje, przecieka przez sciane
    nawet na wys. ok. 40 cm...