  • Data: 2010-07-21 12:01:31
    Temat: Re: JAK TAM TEN...
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka wrote:
    Nie są one tylko na
    > świeżo posadzony las, ale też na kontynuację istniejącego - żeby go nie
    > wycinać i nie przywracać piachu do uprawy. PIACHU, nie ziemi ornej.

    Odwracaj, odwracaj, może się uda. A z taka radością pisałaś, jak to Unia Ci
    płaci za obsadzenie pola lasem. A teraz to się piach zrobił.

    > Moje córki odróżniają las od ugoru, więc epitet wraca do Ciebie

    Mi to zwisa - wszak świadczy o rzucajacym, nie o obrzucanym.

    > A po co odzyskiwac ziemię VI klasy? To klasa ziemi z założenia
    > przeznaczona pod zalesienie.

    I do czasu nastania Unii zalesiana nie była, aż tu nagle...

    > Masz Ty jakieś pojęcie o rolnictwie, czy tak
    > tylko dywagujesz z poziomu balkonu?

    A co, Z gógla jak Ty lepiej? Poza tym, ja nie dyskutuję o rolnictwie, tylko
    przypominam o Twojej belce :-P

    Bo akurat dobrze pamiętam, jak strasznie na Unie psioczyłaś i jak skwapliwie
    sięgałaś po kasę od tego wroga.
    J.