  • Data: 2013-05-12 20:22:06
    Temat: Re: Jagoda kamczacka.
    Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uprawiam jagodę od 17 lat. Mam starą odmianę- zapylacz (opadające owoce) i
    nową (ma często podwójne owoce) , która tej wady nie ma. Zachęciła mnie moja
    znajoma Pani dr Łukaszewska.
    Smak po prostu świetny . Sorbety z dodatkiem np. truskawek i poziomek ,
    dodatek do lodów i bitej śmietany , galaretki , nalewki , soki itp.
    rewelacja.
    To był strzał w "10". Niestety to jagoda dla cierpliwych bo rośnie b. wolno.
    Ja teraz po wielu latach mam tego b. dużo , ale trzeba było cierpliwie
    poczekać....
    Pozdrawiam z Gniezna