  • Data: 2013-05-12 21:17:59
    Temat: Re: Jagoda kamczacka.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 May 2013 20:22:06 +0200, "Ktoś" napisał(a):

    > Uprawiam jagodę od 17 lat. Mam starą odmianę- zapylacz (opadające owoce) i
    > nową (ma często podwójne owoce) , która tej wady nie ma.

    Czy jedną z nich jest może Czelabinka?

    > Zachęciła mnie moja
    > znajoma Pani dr Łukaszewska.
    > Smak po prostu świetny . Sorbety z dodatkiem np. truskawek i poziomek ,
    > dodatek do lodów i bitej śmietany , galaretki , nalewki , soki itp.
    > rewelacja.
    > To był strzał w "10".

    Bardzo mnie podnosisz na duchu, bo doczytałam się też opinii negatywnych.

    > Niestety to jagoda dla cierpliwych bo rośnie b. wolno.
    > Ja teraz po wielu latach mam tego b. dużo , ale trzeba było cierpliwie
    > poczekać....

    Szkooooda że wolno rośnie. No ale u mnie się nagle narobiło w sumie 18
    krzaczków, a to już prawie plantacja, więc moze się uskubie w sumie trochę
    owocków już niedługo. Mam 6 Wojtek, 3 Duet, 3 Atut, 3 Wołoszebnica, 3
    Czelabinka.

    > Pozdrawiam z Gniezna

    Pozdrawiam spod Kielc i dziękuję za pomocną opinię o jagodzie kamczackiej
    :-)
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,