  • Data: 2011-01-16 13:18:12
    Temat: Re: Jak działa rekuperator
    Od: "Papo Smurfso" <d...@...wonsa.mi> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Budyń" napisał:

    > tobie sie chyba z cyklem carnota pozajaczkowało :-) Wymiennik ciepła
    > to co innego trochę i w teorii osiąga 100% w przeciwienstwie to carnota.

    za dużo dynksu i nie rozumiesz o czym się do ciebie mówi więc pofturze:
    "podstawowe prawa termodynamiki", jeśli to dla ciebie za wiele to jusz tfuj
    problem, tak wiem że nie da się tego opisać za pomocą podstawowego
    słownictfa majstra czyli huj pizda kurwa dupa,
    ale nie wciskaj z tego powodu ludziom popelint,rozumiem że z myśleniem u
    ciebie krucho, ale nie fszyscy tak majom:O)