  • Data: 2011-01-16 23:02:44
    Temat: Re: Jak działa rekuperator
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:igvs0n$m5m$1@inews.gazeta.pl...

    > Tyyy, no. Ja zaprojektowałem teraz z oknem i cały czas sie kurfa zastanawiam
    > po co. Jakos tak z rozpedu wyszło.

    U mnie raz byla sasiadka ogladac i tez mowi mi czemu nie mamy okna w
    lazience?? Zaskoczyla mnie, serio, wtedy dopiero pierwszy raz przez
    mysl mi przeszlo ze w lazience mozna miec okno. Ona tyle lat w bloku
    ze slepa lazienka ze w domu to sobie nie wyobraza nie miec tam okna :)
    A po jaka cholere tam okno? Za duze straty energii w zimie (nie mowiac
    juz o biednych posiadaczach went. grawitacyjnej jak im pieknie w zimie
    musi stamtad pizgac), a i roletke trzebaby czesto wymieniac bo sie
    pewnie zmarszczy pod wplywem wilgoci ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.