  • Data: 2010-12-23 22:58:09
    Temat: Re: Jak legalnie ograbić wykonawcę? (b. długie)
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 00:17:44 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Dobrze pamiętam, że to jakiś polityk?

    Nie polityk, a publicysta. Zresztą, cóż. Przegrałem, znaczy, lepiej
    zostawić sprawę w spokoju i żyć dalej. Przeboleję jakoś stratę tych
    narzędzi, zresztą teraz zajmuję się już zupełnie czym innym i nie są mi
    potrzebne. Będzie nauczka na przyszłość, jakieś wnioski wyciągnąłem z całej
    sytuacji.

    --
    best regards,
    scream