  • Data: 2009-03-30 17:39:02
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 20:44:18 +0100, gargamel napisał(a):

    > ja dobrze zdaje sobie sprawę ze kredyt na mieszskanie to pikuś w prównaniu z
    > kresytem na gabinet dentystyczny:O)

    Może cię zmartwię, ale podstawowy nowy sprzęt do gabinetu można kupić juz
    za 50-60 tysięcy. Parę lat pochodzi.

    > więc na pańszczyżnie nie maiałą by żadnej zdolności kredytowej!!!
    > nie wnikam w zawyżanie dochodów (ciekawe jakim cudem bank tego nie
    > zweryfikował?:O) bo to zwykły szfindel!!!

    Niby jak można to zweryfikować? Deklarujesz taki a taki dochód miesięczny i
    płacisz od tego podatek dochodowy. Żaden sz_W_indel. Szwindel to była
    działaność twojego nauczyciela od polskiego, co najwyżej ;)

    > i czy ona płaci uczciwie podatki? (wystawia nrachunki) czy robi szfindle jak
    > wszyscy pseudo biznesmeni typu misiak/kulczyk i podobni?

    Heh, gdzie Rzym, gdzie Krym - porównujesz mrówkę do słonia. A co do
    podatków, to juz ci w paru miejscach napisałem, że grzecznie płaci.

    > p.s tak sie składa że znam jedną dentystkę z prywatnym gabinetem, kredyt
    > dostała tylko i wyłącznie dzieki zabezpiczeniu go majątkiem nażeczonego

    Łaaał - całą jedną dentyskę znasz i już masz przekrojową wiedzę o tej
    profesji? Noooo, to ty w TVP powinieneś robuić, u jakmutam Farfała :)

    > zdolności nie miała i teraz jest biznes wooman, zarabia ponad 10tyś. i

    Dżizas 10 tysięcy???? NIeee, to naprawdę biznesłoman że łomatko!

    > wszystko prawie idzie na spłątę kredytu a na rękę jej zostaje czsto poniżej
    > pensji minimalnej, gdyby nie nażeczony to do końca życia mieszkaął by u
    > rodziców

    Coraz trudniej się czyta twoje teksty - może przeszedłbyś na język polski
    alboco?

    > a skoro wykształcony człowiek ma rezygnować z wyuczonego zawodu to po co się
    > kształcił, po co ciężko pracował na darmo i po co szły pieniądze na
    > kształcenie z budrzetu na darmo?

    Bud_Ż_etu. Np. w moim przypadku bez tego wykształcenia i późniejszej
    praktyki nie mógłbym skutecznie robić tego, co teraz robię. Nie istnieje
    droga na skróty.

    T.