    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Date: Wed, 25 Mar 2009 00:39:35 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl
    <gq010v$5om$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gq81vk$6g0$1@news.onet.pl>
    <gq8i6d$ejd$2@news.wp.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <gq8v5b$nnn$1@news.wp.pl>
    <e...@o...googlegroups.com>
    <gqba63$8k0$2@news.wp.pl>
    <d...@p...googlegroups.com>

    Órzytkownik <adam.szen> napisał:
    > To w jakims naprawde dziwnym banku byles albo dawno temu

    pewnie obecnie łatwiej dają kredyty dla gołodupcuf?:O) nie rozśmieszaj.

    > Ze jak ?? No ja Cie prosze :) Jezeli mialbym zarabiac na DG tyle co na
    > etacie to mialbym DG w glebokim powazaniu - tylko stres, uzeranie z
    > ZUSami, USami i innymi :)

    jak biurokracja dla jednoosobowej DG to dla ciebie stres to za 20zł/mc zrobi
    to za ciebie biuro rachunkowe:O)

    > Nie od razu Krakow zbudowano. Ja Ci pisalem ze zaczalem
    > od pozyczenia 2k pln, a teraz mam sprzetu za pareset tys pln.
    >Pracowalem na to 10 lat bardzo malymi kroczkami.
    > W ok pol roku po otwarciu dzialalnosci mialem jakies 50 tys pln.

    i ty nazywasz średni docód na czysto 10tyś/mc małymi kroczkami?:O) nie
    rzśmieszaj.

    > Jestes mocno sfrustrowany, ze w kazdym widzisz zlodzieja.. Gosc placi
    > miesiecznie czasem po 50-100 tys pln podatkow.

    dorośnij, to się nazywa pranie pieniędzy:O)

    > Materialy dotyczyly hackingu / phreakingu /
    > sposobu pisania wirusow. Zeby byla jasnosc -

    czyli zarabiałeś na uczeniu innych kraść, to jest uczciwa praca?:O)

    > Dziwne banki, dziwne firmy.. Gdzie Ty mieszkasz? :)

    w polsce o zgrozo:O(

    > A prosze - moj kumpel byl wlascicielem kafejki, mimo ze byl kompletnym
    > golodupcem. Kafejka? Kwestia wynajecia pomieszczenia i kupienia ~10
    > komputerow po ~1,5k pln kazdy. 30 tys pln - tyle Ci wystarczy. Teraz
    > wiecej dostaniesz na start dzialalnosci z UE.

    taaaak, policzny:O)
    żeby być konkurencyjnym to stawkę dajesz 3zł/h zakłądając biznes na 100%,
    czyli kompy zajęte przez 10h/dzień i 5dni/tydzień to masz miesięcznego
    utargu brutto 6tyś, czyli ledwo starczy ci na pensję, prąd i opłatę za
    internet,
    a z czego opłacisz wynajem lokalu? (znacznie drożej niz wynajem mieszkania)
    z czego opłacisz środki czystości, amortyzację komputerów, zakup biurek,
    krzeseł i innych pierdoł? (ubezpieczenia, ochrona i takie tam)
    a z czego będziesz miał na pensję jeśli interes nie będzie się kręcił w 100%
    a tak normalnie na 50%?
    skad weźmiesz pieniądze na jakieś kilka miesięcy początku kiedy wcale nie
    bedziesz miał zysku?
    czy ty myslisz ze inni nie potrafia liczyć?:O(

    > Ha, ha :) Restauracja - OK. Ale pralnia, czy kafejka internetowa?
    > No nie rozsmieszaj mnie :)

    czytaj wyżej, czy restauracja, czy kafejak to wynajem i sprzęt kosztuje i
    gołodupcowi nikt na to kredytu nie da a nawet jak by dał to co taki
    gołodupiec zrobi jak interes nie wypali? powiesi się?