    From: "rrr." <d...@w...or>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak nauczyliściesiębudować?
    Date: Mon, 16 Mar 2009 08:09:03 +0100

    Użytkownik Czapla napisał:

    > 45 lat naród przekonywaliście. I nie udało się, a Ty myślisz, że teraz odwalisz
    > całą robotę za Marksa w jednej dyskusji? :).
    Jakie przekonywaliście- jeśli piszesz, że jestem młody i znam te czasy
    jedynie z przekazów ?

    > Z dialektycznego punktu widzenia? :) Wszystko jest względne. Jeśli milicjant
    > kupował albo ormowiec, to rzeczywiście nic mu nie groziło. Jeśli kupował kułak,
    > albo ksiądz to z Waszego punktu widzenia jest to oczywiście kłamstwo.
    Sprawdź ile wybudowano wtedy kościołów ?
    ,

> [...]
    > przekazów. Nie tylko dzieci, kadra też nieźle dawała... Do czasów Wojtka to
    > nawet przed trzynastą i bez kartek. Poza tym ówczesne wino zawierało więcej
    > siarki:). Rozpijaliście po prostu naród - wystarczy sprawdzić statystyki
    > spożycia na głowę na początku lat osiemdziesiątych i teraz. Wygoogluj sobie
    > księdza Blachnickiego i sprawdź za co go komuna z takim uporem ścigała. Wcale
    > nie za szpiegostwo na rzecz Watykanu, tylko za walkę z rozpijaniem narodu. Bo
    > Wy to tylko plakaty potrafiliście drukować "Bimber przyczyną ślepoty" i "Z
    > pijanym nie tańczę". Ech te Wasze argumenty...

    No tak, przecież na mieszkanie trzeba było czekać 25 lat - cóż to
    pretensje do władzy, ze szybciej nie dała ?

    > Pozdrawiam
    >
    > Czapla

    Piszesz kolego o dialektyce, samemu nie podając rzeczowych argumentów, i
    jedynym hasłem jest, że za kupno cementu można było przez 45 lat iść do
    więzienia. Masz klapki na oczach, czego współczuję. A i przy okazji -
    czy chleb, który kupowałeś był z państwowej czy prywatnej piekarni ? a
    oranżada ?

    pzdr.
    rafał