  • Data: 2012-03-24 16:29:07
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ikselka" i...@4...net

    > Spodziewam się, ze obecna jakość jest taka, że produkt 7 lat wytrzyma w
    > bardzo dobrej formie. I jeden dzień dłużej.

    Wytrzyma i dłużej -- gorzej z przydatnością. Ja mam trzy
    komputery, z których korzystam raczej rzadko. Jeden jest
    rozmontowany, dwa pozostałe są sprawne, jeśli nie liczyć
    rozładowanych podtrzymywaczy setapowych -- gdy komputery
    pracują, nie jest to istotne. Oba komputery są już zbyt
    wolne do oglądania filmów, ale do m@ili czy do przeglądania
    przeciętnych stron WWW mogą być dobre. Niestety żrą dużo
    energii. Na jednym jest tylko WXP, na drugim jest WXP
    i Linuks. Mają po 512 MiB RAMek, co wystarcza do
    wszystkiego na co zezwalają ich CPU taktowane
    częstotliwością 500 Mhz i 400 Mhz. Oba mają
    monitory kineskopowe.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'