  • Data: 2010-02-22 06:59:48
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lut, 01:51, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > domu. Kwota 1600zl za gaz to jak do tej pory najwyzsza wartosc jaka
    > uslyszalem od mojego dobrego kolegi mieszkajacego w zadbanym ok. 200m, nieco
    > starszym domu po niedawnych modernizacjach. Wynik jest wiec najgorszy z
    > mozliwych jak do tej pory zaslyszany, ale tez dom chyba najwiekszy i pewnie

    Ja tu mam jeszcze tyle mostkow ze glowa boli :) 70-cio letnie drzwi
    wejsciowe zamontowane bez piany (szpary), duze szpary w bramach
    garazowych, brak parapetow zew. (wiec i docieplajacej pianki),
    nieocieplony od dolu jeden z wykuszy (ktory stanowi podloge parteru!).
    W tych 8 tys kWh jest jeszcze CWU i gotowanie na pradzie, wiec w sumie
    ile rzeczywiscie poszlo na CO to do konca nie wiem :) No i to pierwszy
    sezon. Licze, ze w kolejnych zjade do ~5 tys kWh zgodnie z OZC :) No i
    oczywiscie mowimy o dwoch miesiacach w sumie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.