  • Data: 2010-02-22 10:39:01
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ja wiem czy takie kosmiczne te kwoty?
    > Kudlatemu wyjdzie pewnie nie wiecej jak 3000zl, wiec bedziesz do przodu
    > jakies 800zl.
    > Nacocito gdyby mial dom podobnej powierzchni placilby podobnie. Adama Sz.
    > nie biore pod uwage, siebie tez, Tomkowi kwotowo wychodzi jakos sporo jak
    > na taka powierzchnie, ale nic wiecej nie wiemy. W sumie placisz mniej nie
    > ma co dyskutowac. Mozna przyjac, ze etat palacza - gazownika kosztuje
    > 800zl w porownaniu do chyba najgorszego z mozliwych sposobow palenia. Jak
> [...]

    Miałem pali się wilgotnym więc się nie pyli. Targać nie muszę, bo mam zsyp
    zrobiony i kipruję prosto do niego, parę razy łopatą muszę machnąć i miotłą,
    aby wszystko było w zsypie - cała procedura trwa 10 min. Chlewu nie ma,
    wystarczy systematycznie sprzątać. U was gazowców podniesienie temp. o 1°C
    od razu zwiększa zużycie gazu, a ja się tym nie muszę martwić i marznąć, aby
    oszczędzić parę złotych. Wiem, że gaz jest wygodniejszy i na starość pewnie
    sobie założę, ale teraz jeszcze nie czas, bo nawet nie ma infrastruktury, a
    butli nie chcę. PGNiG coś chce się u nas zadomowić i chcą nitkę ciągnąć, ale
    koszt przyłącza każdy ma pokrywać sam + wymiana kotła + przeróbki instalacji
    tak więc ok. 8 000 zł trzeba wydać więc na razie wolę miał z całym jego
    dobrodziejstwem i wadami.

    --=olo=--