  • Data: 2010-02-22 09:56:27
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:hltdgj$4mj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > (...)
    > jakieś kosmiczne macie te kwoty i to przy oszczędnym paleniu do 20°C i
    > przewymiarowanym ociepleniu ścian, u mnie dom 200m2, ogrzewane piwnice i
    > garaż, mam 22-23°C (więcej już za gorąco) i grzeje ile chcę, kocioł
    > miałowy, c.w.u. z kotła, cena miału 390 zł/t, miesięcznie idzie mi ok. 800
    > kg miału = 312 zł :-)

    Bo ja wiem czy takie kosmiczne te kwoty?
    Kudlatemu wyjdzie pewnie nie wiecej jak 3000zl, wiec bedziesz do przodu
    jakies 800zl.
    Nacocito gdyby mial dom podobnej powierzchni placilby podobnie. Adama Sz.
    nie biore pod uwage, siebie tez, Tomkowi kwotowo wychodzi jakos sporo jak na
    taka powierzchnie, ale nic wiecej nie wiemy. W sumie placisz mniej nie ma co
    dyskutowac. Mozna przyjac, ze etat palacza - gazownika kosztuje 800zl w
    porownaniu do chyba najgorszego z mozliwych sposobow palenia. Jak narazie,
    majac doswiadczenie calozyciowe z weglem chetnie za te 800zl rocznie
    wyrzekne sie lopatowania, targania wegla, popiolu i chlewu w kolo a co mowic
    o miale...

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK