    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak tam, palicie juz?
    Date: Sun, 12 Sep 2010 22:02:27 +0200

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8d099c$0$27046

    > Czy jak w bloku chcesz zrobic impreze to choć jest to społecznie nie
    > akcpetowalne to jeśli imprezę zrobić w normalnych godzinach, a goście nie
    > będą specjalnie hałasować ani zataczać sie po klatce to czy nadal zrobiłeś
    > coś złego? Ja rozumie ze sa różne upierdliwe dziadki którym przeszkadza
    > chodzenie piętro wyżej ale bez przesady, wszystko ma jakieś granice
    > oddziaływania. No, trzeba tez mieć dosc wysoki komin anie parterowy domek.

    Imprezy o ile nie co dzien nie przeszkadzaja mi w ogole. Kazdy ma prawo sie
    pobawic nawet po ciszy nocnej i noc niewygody raz na jakis czas moze nikomu
    nie zaszkodzi. Sam tez nie raz bywalem upierdliwy przy roznych imprezach
    wiec nie ma co sie czepiac normalnych ludzi.

    > Cały rok w moje okno dmucha dym z węgla, i szczerze wola bym to mięso niż
    > węgla (zapewne z domieszka plastiku i podobnych).

    Ja tez mam sasiada palacego drzewem i weglem zima, no ale to zima i ten
    wegiel to po prostu zlo konieczne. Nikomu nie pasuje, ale tak to juz jest.

    > Ale tak to jest, jedne spali przez cały rok wszystkie swoje odpady z
    > plastikiem włącznie a drugi wrzuci obierki i ten co wrzuci obierki jest
    > zły, niedobry i zatruwa życie innym.

    Nie chodzi o obierki. Nie raz czuc palony plastik w letni upalny wieczor
    kiedy smrod pieknie sciele sie po zimii. Czasem jednak mam wrazenie, ze ten
    plastik to jak zbawienie w porownaniu z tym co nie raz daje sie poczuc. Jak
    zamykam okna i drzwi i czuje smrod w srodku powodujacy odruch wymiotny to
    czy mam byc szczesliwym posiadaczem domu jednorodzinnego na obrzezach
    miasta? Palacz moze i sobie nie zdaje sprawy ze smrodu jaki produkuje no ale
    sorry, jak nie mam gdzie sie przed tym schowac to co mam myslec? Mam wrecz
    wrazenie, ze zbiera sie odpadki przez cale lato by na poczatku sezonu
    oszczedzic i na weglu przy czym plastik to pikus.

    Pozdro.. TK