  • Data: 2009-11-04 18:13:46
    Temat: Re: Jak to w koncu jest z tą pompą ciepła
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc nie znając się oceniłeś moją wiedzę.
    > Nieźle.

    Nie wiedzę ale sposób wypowiadania się i ładunek emocji, często negatywych,
    co w pewnym stopniu warunkuje ostrożność do tych pewnych siebie rewelacji o
    których piszesz.
    Nie neguję twojej wiedzy, ale jestem ostrożny w stosunku do ludzi którzy tak
    jednoznacznie negatywnie wypowiadają się co do spraw co do których wszytko
    zależy od wyliczeń - ocieplenia, rodzaju ródła, klimatu, grzejników itd.
    Ja planuję mieć podłogówkę w całym domu - tak czy tak będę miał.
    Gazu ziemnego nie mam i nie będę miał.
    projektu jezcze nie mam, ale na ociepleniu nie będę oszczędzał.
    Czy dla mnie PC to też szajs?

    > No to teraz czekam na przykłady.

    Patrz wyżej :))

    MS