  • Data: 2009-11-04 19:36:51
    Temat: Re: Jak to w koncu jest z tą pompą ciepła
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 20:24, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]

    Ja pierwsze slysze ale fakt - nie mam JESZCZE wieloletniego
    doswiadczenia.. :) Ale powtorze - znam osobiscie ok 5-6 instalacji
    dzialajacych od paru lat. Najstarsza od 12-tu. Nie bylo *ani jednej*
    awarii. Nie znam (nie slyszalem, nie czytalem, nie widzialem)
    uszkodzonej pompy w wyniku rzekomego olejowania obiegu. Przypuszczam,
    ze problemem jest zle sterowanie PC -> jezeli PC wlacza sie i wylacza
    co pare minut to zywotnosc sprezarki faktycznie moze spasc do max
    kilku lat, a nawet krocej. Ale dbania o prawidlowy (dlugi) wybieg ucza
    na kazdym szkoleniu.. Sprezarka prawidlowo uzytkowana przetrwa
    spokojnie 50 lat.

    > No wez sie zastanow - przeciez pytasz niewlasciwa osobe, klienta napalonego
    > na produkt.

    Pudlo ;-) Fakt jestem klientem (choc nie tylko) ale napalony to nie ;)

    > Jedyne sensowne zrodlo informacji to serwisanci, bo wiedza co i
    > jak czesto moze pasc.

    No masz racje - ale wiesz, ze padliwosc zalezy od prawidlowego
    uzytkowania :) M.in. dlatego daje buforek (choc glownym powodem jest
    jeszcze kominek z PW), zeby pompa mogla chodzic "ciagiem" przez cala
    noc, nie wlaczajac sie i wylaczajac na rozkaz np. sterownika
    pokojowego co parenascie minut. To ja wlasnie WY KAN CZA ;)

    > Tyle, ze od nich sie niczego nie dowiesz. Jedno mnie
    > rozwalilo totalnie:

    Mnie tam co drugi cytat rozwalil :)
    pozdr.

    --