  • Data: 2011-05-26 21:46:18
    Temat: Re: Jak ustawić wyłącznik ciśnieniowy hydrofora...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co ci 2* beton, jak masz suchy ubity piasek?
    > dajesz 2*grubą folię w całości(bez łączeń) na to styro,
    > foli i beton, pamniętaj aby dac sobie rurki do betonu od podłogówki
    > może ci się przydać w przyszłości.

    A ok, bo we wcześniejszym wątku to jednak większość sugerowała,
    aby był chudziak, potem styro, a potem dopiero gotowa wylewka.

    Skoro tak, to może jednak się przymierzę... dobrze zagrabię,
    wyrównam i ubiję na ile będę mógł ten piach i zobaczę czy da się
    położyć na tym równo styropian.

> [...]
    > spadło do 0 i weż manometr od samochodu i sprawdź
    > ciśnienie powietrza, powinno być 1,5Atm(bara) jak nie ma to
    > kompresor i dopompuj powietrze.
    > Weź klucz i tą dużą sp-rężynę dokręć o jeden, dwa obroty, włącz pompę i
    > zobacz kiedy się wyłączy. Dużą spreżyną regulujesz ciśnienie,
    > włacz/wyłącz a małą w zasadzie wyłacz, ale też trochę wpływa na
    > ciśnienie włączenia.
    > ZA dużego ciśnienia nie ustawiaj bo pompa za długo pójdzie a i może
    > się przestać wyłączać, jak pokręcisz tylko dużą i ją
    > ściśniesz czyli w prawo to podniesiesz i ciśnienie włączania i wyłączania.

    OK - dzięki za porady - dam znać jaki wynik, ale to dopiero za parę dni
    bo właśnie mnie luba gdzieś na 3 dni na weekend do Ciechocinka do SPA
    zmusiła jechać ;).

    Dzięki,
    Aleksander.