  • Data: 2009-02-23 08:16:08
    Temat: Re: Jak wykonac posadzke na ziemi ?
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:139f.0000017e.49a1d9f1@newsgate.onet.pl...
    >> Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >> news:b1d2fc36-d283-4e1f-ba0a-49fc98dd0a1e@l39g2000yq
    n.googlegroups.com...

    Niezaleznie od wszystkiego polecilbym rowniez jakies chocby cienkie
    > zbrojenie. Mozna co pol metra chociazby, polozyc na dnie prety zbrojeniowe
    > najciensze jakie dostaniesz. Prety te nalezy oczywiscie w czasie
    > betonowania
    > podnosci aby cale byly w betonie co najmniej 3 cm od jego dna.
    > Powodzenia
    > .

    Witam
    Serdecznie dziekuje za tak wyczerpujace opisanie tematu zwlaszcza
    uwzgledniajac godzine pisania odpowiedzi :)
    Kilka dodatkowych pytan.
    1. Czy jesli bede zbroil beton to moge nie stosowac dylatacji ? Czy do
    zbrojenia wystarczy kratka z druty fi 3 mm o oczkach okolo 10 cm ?
    2. Kiedy wykonuje sie to "przypalanie" ? Po tygodniu jak juz bedzie mozna po
    betonie chodzic ale on jeszcze nie bedzie calkowicie suchy ?
    3. Czy przy szerokosci posadzki 6-7 metrow roznica poziomow miedzy srodkiem
    a bokami o 1 cm wystarczy ? Zalezy mi na tym aby woda ktora bede zmywal
    posadzke (czyli w znacznych ilosciach) w miare plynnie odplywala po spadzie
    posadzki, natomiast woda ktora zrosze posadzke (dla ochlody i podnoszenia
    wilgotnosci - w ilosci tak malej aby posadzka byla tylko wilgotna) nie
    odplywala szybko po spadzie lecz tylko odparowywala.

    // Patryk Jakóbiak \\