eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domJak wykorzystac do ogrzewania domu kuchnie na wegiel (plyta)? Rekuperator? › Re: Jak wykorzystac do ogrzewania domu kuchnie na wegiel (plyta)? Rekuperator?
  • Data: 2011-04-17 23:48:54
    Temat: Re: Jak wykorzystac do ogrzewania domu kuchnie na wegiel (plyta)? Rekuperator?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    Kuchnia jest uzywana tylko w zimnych miesiacach - teraz juz nie
    palimy.
    Podkowa wydaje sie byc najprostszym rozwiazaniem.
    Piec pod drugiej stronie sciany - nie bardzo jest na niego miejsce.
    Pogadalem tez z kumplem - tym od kominka. Pokazal mi zdjecia z budowy
    paleniska. Wybudowanie czegos takiego w moim przypadku byloby mocno
    skomplikowane. Znalazlem natomiast wymienniki ciepla/plaszcz wodny
    http://allegro.pl/wymiennik-ciepla-plaszcz-wodny-6-8
    -5kw-fi-200mm-i1554148451.html
    wyobrazam sobie, ze mozna by to zamontowac pomiedzy kuchnia a kominem.

    Kogutek:
    rekuperator - mialem na mysli normalny rekuperator na strychu
    odbierajacy cieplo z powietrza - choc nie do konca wiem, jak dokladnie
    powinien byc zamontowany.

    pozdr
    Piotr