    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaka Wełna na poddasze
    Date: Thu, 23 Dec 2010 00:14:45 +0100

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ietjsq$gne$1@news.dialog.net.pl...

    > - to czy wełna siada (zmienia grubośc po czasie) pod wpływem grawitacji.
    > - jak się ja tnie
    > - Tak jak napisał Maniek Czy sama w sobie jest mniej lub bardziej
    > przewiewna.
    > i o inne cechy o których w tej chwili nie wiem że są ważne lub nie.

    Moze opisze moje spostrzezenia. Nie robilem unimata, ale widzialem jak
    wyglada. U siebie na pierwsza warstwe wybralem toprock i porownujac obie
    moge stwierdzic, ze unimata jednak sporo rozni sie od toprocka pod wzgledem
    struktury na niekorzysc oczywiscie. Toprock tnie sie pieknie, uklada sie
    pieknie i przenosi sie w jednym wzglednie sztywnym kawalku. Wszystko byloby
    pieknie gdyby nie jedna dosc znaczna wada jak dla mnie, ktora sprawila, ze
    na druga warstwe wybralem supermate. Pomijajac parametry obu choc chodzilo
    mi tez o te z poziomu lambdy 0,035 to rockwool niestety wykonawczo jest
    wyjatkowo upierdliwy jesli chodzi o pylenie. Dzis troche sie juz
    przyzwyczailem, ale poczatki byly trudne. Swedzenie doslownie wszedzie. Nie
    ma co liczyc na prace bez maski, a najchetniej to czlowiek by wlazl w
    prezerwatywe. Jak ktos jest twardzielem to smialo polecam cos z tej serii.

    Pozdro.. TK