  • Data: 2010-12-23 17:55:23
    Temat: Re: Jaka Wełna na poddasze
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ievv21$ms8$1@news.onet.pl...
    > Nie! Dlatego lepiej kurde bylo wybudowac parterowke i polozyc w
    > podobnej cenie na tanim drewnianym stropie te 50cm welny ~0,039 :-)
    > Nastepny dom - parterowka z niskim daszkiem !!!! ;)

    Też tak myślę ale lepiej i łatwiej położyć 2-3 warstwy styropianu na
    zakład.
    Prosta bryła, dom parterowy, poddasze nieocieplane tylko do trzymania
    bombek choinkowych a strop z wyłożonym
    30cm styropianu. Taki będzie mój następny dom jeśli będę go budował i
    coraz bardziej do tej budowy dojrzewam.

    Marek