  • Data: 2010-12-23 09:59:43
    Temat: Re: Jaka Wełna na poddasze - odradzam Rockwool
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:

    > Ta wełna z reguły sie sypie przy montażu. Każdy kto miał okazję ocieplac
    > Rockwoolem i Isoverem powie że Rockwoll to syf podczas pracy z nią. Sypią
    > się z niej malutkie drobinki i bez okularów się nie da chyba że komuś nie
    > zależy na oczach. Isover zdecydowanie mniej "śmieci"

    Ja ociepliłem własnoręcznie 150m2 dachu i wsadzilem tę wełnę w 75m2 ścian
    działowych na poddaszu oraz ociepliłem rockwoolem kominek. To prawda, wełna
    nieźle pyli i podczas pracy kichałem jak głupi. Nie obyło się również bez
    leków antyhistaminowych. No ale to ocieplenie robiłem raptem 3-4 dni
    (pierwsza warstwa) później, przy wkładaniu wełny między profile, nie było
    już tak źle. Moja wełna w ogóle się nie rozwarstwiała, przy grubości 15cm
    trzymała się między krokwiami co prawie metr (ale i tak sznurowałem) i
    jestem z niej bardzo zadowolony.

    --
    Bartek