  • Data: 2010-12-23 21:30:04
    Temat: Re: Jaka Wełna na poddasze
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> wrote:

    > Ale tak się przecież nieraz robi. Styropian i na nim 5-6cm wylewka żeby
    > dało się po tym strychu chodzić.
    > Stropodach też ociepla się styropianem.

    A jest jakaś przyczyna że tak się robi? Ja nie rozumiem po co jest ta
    wylewka. Jak wykańczałem balkon, to mój ojciec kółka sobie na czole rysował,
    gdy przyklejałem 10cm styrodur bezpośrednio do betonu. Na to położyłem klej
    do zatapiania siatki, siatkę pancerną, uszczelniacz dwuskładnikowy... i
    można układać płytki (już je nawet przyniosłem do pokoju i leżą pod drzwiami
    balkonowymi :-D).
    Po jakiego diabła ta wylewka?

    --
    Bartek