  • Data: 2023-06-21 00:18:51
    Temat: Re: Jaka farba do zmywarki?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Jun 2023 23:35:16 +0200, nadir napisał(a):

    > Ile lat ma ta zmywarka, nie lepiej kupić cały, nowy kosz?

    Płacić kilka stówek jeżeli kilka prętów zaczyna rdzewieć?
    Ile ma lat nie wiem, kupiłem ok. 8 lat lat temu używaną.
    Niestety, jakaś głupia moda, że tabliczka znamionowa jest od dupy strony i
    nie widać. Jest to prawdopodobnie SGS56E48EU.
    W aswo.pl nie widzę kosza.

    > Moja ma z 10 lat i przynajmniej z 5 lat działa z odchodzą w jednym
    > miejscu farbą na długości około 4-5cm. Poza tym, że widać rdzę w tym
    > miejscu na nic to nie wpływa.

    U mnie tak samo. W środku błysk, brak jakichkolwiek innych śladów zużycia,
    wygląda, jakby miała może z miesiąc od zakupu.
    Tyle, że wkładam jej najlepsze kapsułki (jakieś finishe) i od czasu do
    czasu robię pranie czyszczące.
    Brudne gary trzymam w zlewie, a wkładam do zmywarki dopiero przed myciem.

    > Sam zastanawiałem się nad wymianą kosza, ale stwierdziłem, że skoro nic
    > więcej się nie dzieje, to kosz ma szansę przeżyć samą zmywarką i tak to
    > zostawiłem.

    No właśnie.
    Jak wytrzymała u mnie ok. 8 lat (nie wiem, ile już miała w momencie
    zakupu), to jeszcze trochę pożyje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam