  • Data: 2009-03-28 09:34:20
    Temat: Re: Jaka wiertarko-wkretarka
    Od: tombaz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak chcesz się napić piwa to kupujesz cały browar?
    Nie, ale napewno nie kupuje piwa w biedronce.
    > Dla autora postu potrzebna jest najtańsza wiertarka na 220V
    To Twoje zdanie, a nie autora postu. A ile toto waży? Utrzymasz to
    jedną ręką, dłużej niż 5 min? Wątpię...
    > Do sporadycznego używania nie proponuj mu akumulatorowych ani markowych
    > urządzeń- po co ma przepłacać?
    A dlaczegóż to? Trochę dystansu, pytanie nie było zadane tylko do
    Ciebie. Pozwólmy wątkotwórcy wybrać.
    Używałeś kiedyś wkrętarko-wiertarki markowej firmy? Bo ja mam
    porównanie. Używałem takiej za 60zł i takiej, o jakiej pisałem. I w
    sumie mnie to kosztowało o cenę badziewia więcej, niż jakbym od razu
    kupił markową.

    NOFX - jeśli się wahasz, to możesz wypożyczyć takie elektronarzędzie w
    supermarkecie. Ja tak zrobiłem ze zgrzewarką do rur. W Castoramie nic
    mnie to nie kosztowało (do 24h), musiałem tylko wpłacić kaucję.
    Zresztą jeśli chodzi o wkrętarki, to nie powinno być problemu z
    prezentacją konkretnego modelu.

    pzdr

    tombaz