eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? › Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
    Date: Mon, 24 Jan 2011 14:30:12 +0100

    Dnia 24-01-2011 o 10:54:02 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > dlatego o tym mysle :-) Ale ja nie moge żwirowego (bezprzeponowego) bo
    > mam za wysoko wodę gruntową.
    Możesz, robi się górkę :) np taras przy domu i już masz podniesione
    ile trzeba.

    A z przeponowego wilgoci niet.
    Zgadza się, a mogą być nawet szkodniki bo wilgoć w lecie się skrapla w
    rurach
    i jej nadmiar trzeba odprowadzać, aby coś tam w rurach nie zaczeło
    'rosnąć' :)

    Ja mam GWC zrobione przy domu od strony południowej, miałem za duży wykop
    pod fundamenty
    i to wykorzystałem (miałem go zamiar robić później), mam go od ławy aż po
    samą powierzchnię,
    od góry zaizolowany styro i folią. Drenaż ław robi mi też za odwodnienie
    GWC.

    --
    Pozdr
    JanuszK