  • Data: 2010-11-12 22:05:51
    Temat: Re: Jaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej?
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-12 21:54, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) pisze:

    > Eee to takie nieprofesjonalne ;) A po drugie to do wiosny daleko i chce
    > sobie poplanowac ;)

    No to coś a'a AutoCAD, rzut budynku i naprzód na oddzielnych warstwach
    różne obwody.
    A potem i tak z 10-15% zmienisz wykonując :)

    > Swoja droga - u mnie najlepiej zrobic rozdzielnie w garazu. Nie beda
    > niskie temperatury szkodliwe dla sterownika plc?

    Jak niskie ?
    Siemensa normalne wykonania to do 0 st. Potem już serie Sinplus (czy
    jakoś tak).
    Ważne żeby nie było kondensacji

    Sprawa wygląda też że jak pracują to poniżej zera tez pracują ale jak
    się wyłączy to przetwornice mogą nie chcieć się uruchamiać.\Kilka razy
    nam tak się stało bo klient zapomniał powiedzieć że nasza szafa nie
    będzie stała w budynku

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź