    From: "dziadek+40" <a...@2...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie macie temperatury na rekuperatorze?
    Date: Mon, 6 Feb 2012 13:50:58 +0100

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:4f2fb1a5$0$1278$65785112@news.neostrada.pl...

    | Całkiem niezły ten plus.
    | Poza tym jest jednak wymiennik w reku.

    Ale co to za wymiennik, skoro jest zaszroniony a zatem niedrozny?
    Wg mnie zaden reku do którego wchodzi powietrze o temp. ponizej -2 stopni
    nie ma sensu.
    Zeby on sie odszronil trzeba go podgrzac, jak pradem to kicha bo koszt a jak
    powietrzem z domu to tez kicha bo jak tylko wydluchujemy cieple powietrze
    przez reku to zimne w tym czasie wchodzi szparami
    Wiec w naszym klimacie tylko z czyms co za darmo podgrzeje powietrze powyzej
    0 stopni.
    Mala poprawka, oczywiscie kiedy mowimy o reku z wymiennikiem plytowym , bo
    inne pomysly moga sobie radzić ale one sa z mniejszymi efektywnościami.