    From: "jachoska" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie macie temperatury na rekuperatorze?
    Date: Mon, 6 Feb 2012 14:32:29 +0100

    > 1) na dworze -13
    > 2) na wlocie do reku z gruntowego wymiennika rurowego wlasnej
    > konstrukcji +6,5
    > 3) stare powietrze z domu 17 st (niestety ssie troche ze strychu dlatego
    > mimo 22 stopni w domu tyle na wlocie reku
    > 4) na wylocie z reku stare powietrze 10 stopni C.
    > 5) świeże powietrze po ogrzaniu w reku 14 stopni

    Niesamowicie sprawnie działa Ci ten GWC. Powiedz, czy wiesz jaki przepływ
    powietrza w nim realizujesz?
    Bo wygląda na to, że całe zaciągnięte powietrze ogrzewasz praktycznie do
    temperatury gruntu poniżej strefy przemarzania.
    Jak dla mnie rewelacja, choć gdzieś wyczytałem, że zwykła sraczna rura ma
    trochę za małą średnicę do tego celu.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6861