  • Data: 2010-08-10 12:16:00
    Temat: Re: Jakie urządzenia do zabudowy?
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:i3rdcf$ffo$1@news.onet.pl...

    > Czy to jest bezprzecznie zaleta? Czy współczesne lodówki tak źle
    > wyglądają?

    dla wielu nie do przyjęcia

    > Tak, tak, na pewno po kilku latach dorobisz takie same fronty. Już to
    > widzę. Potem sie okazuje że za cholerę nie dobierzesz odcienia.
    w domowych warunkach napewno nie :)Ale dla firmy która wypuszcza meble za
    ciężką kase to nie problem,akurat to mój fach więc możesz mi wierzyć na
    słowo
    > Przy tym modelu
    >
    > Czyli to co napisałeś wyżej o ukryciu lodówki nie do końca jest prawdą, bo
    > jednak od razu widać jej elementy.
    Nikt nie pisał o chowaniu lodówki żeby nikt jej nie znalazł ,piekarnik
    ,ekspres do kawy,mikrofala tez jest widoczna ale te elementy mają swoją
    estetykę .Jak komuś przeszkadza widok kostkarki to kupuje z wewnętrzną.

    > Co to znaczy zamożny klient? Taki co kupuje lodówkę za 10-15 kzł? Czy taki
    > co nie ma w ogóle kuchni w swojej częsci budynku i ma w nosie jak wygląda
    > lodówka, bo on nawet nie wchodzi w te rejony budynku, bo tylko służba sie
    > tym zajmuje?
    Co do tych ostatnich to jako ciekawostke powiem Ci znam takich ale każdy z
    nich miał w swej części budynkunku wypasioną kuchnie na pokaz ktora służyła
    tylko do trzymania napoji w lodówce i ewentualnego zaparzenia kawy w
    ekspresie,ot takie odchyły :)

    > Te przyzwyczajenia to raczej dotyczą głównie obcokrajowców lub
    > powracających najczęściej zza oceanu i uważają, że w Europie nie ma
    > dobrego sprzętu. Wcale to nie oznacza, że mają rację, a narażają się na
    > kłopoty w przypadku dowolnej usterki. Ale to nie jest mój problem, można
    > kupic również kuchnie sygnowaną przez Ferrari za setki tysięcy złotych i
    > tym sposobem odbiegamy od tematu.
    no odbiegnięcie, ale to ty napisałeś "Zabuduj side by side z kostkarką."
    więc odpisałem że idzie.
    EOT