    From: Bbjk <b...@q...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Jakies robale...
    Date: Tue, 15 Jun 2010 21:48:50 +0200

    robercik-us pisze:

> [...]
    a-zygzakowata-1568.html

    > No i stoi tam jasno, że kąsa właśnie kiedy jest przypadkowo nadepnięta,
    > a o to przecież mi najbardziej chodzi.
    > Jestem osobą słabowidzącą,

    To faktycznie zmienia sytuację.
    Ale do zabijania zwierząt, w dodatku chronionych nie posuwałabym się.
    Nie sądzę, by u Ciebie na podwórzu kłębiły się roje tych gadów, a jeśli,
    można na pomoc wezwać - kogo? Przy inwazji szerszeni wołaliśmy strażaków.

    >a w dodatku mam dzieci - dla dzieci, tu
    > również z podanego przez Ciebie tekstu wiem, żmija jest szczególnie
    > niebezpieczna, ukąszenie może być śmiertelne.

    Jeśli dzieci mają dobry wzrok, a nauczycie je, by uważać i nie zaczepiać
    zwierząt, będą bezpieczne.

    > Zakładam, że jesteś osobą rozważną i... doskonale widzącą.

    Masz rację.

    > Nie sądzę jednak, że chciałabyś, żeby u Ciebie po podwórku wędrowały
    > sobie żmijki :-). Mylę się?

    Mamy na podwórku zaskrońce, padalce i zwinki, może przywędrują i żmije :)

    > Taką, jaką powinny spełniać :-). Zrobienie przerwy w wypowiedzi - kiedy
    > mówisz, zawieszasz głos, kiedy piszesz... możesz postawić wielokropek.

    Przesada jest męcząca, w tym też. Ale nie szkodzi.
    --
    Basia