  • Data: 2010-06-15 19:34:01
    Temat: Re: Jakies robale...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bbjk pisze:

    > Żmija rzadko atakuje, najczęściej ucieka przed napastnikiem, a kąsa w
    > sytuacji, gdy jest osaczona. Najpierw jednak zazwyczaj głośno
    > ostrzegawczo syczy. Poczytaj:
    > http://www.terrarium.com.pl/zobacz/vipera-berus-zmij
    a-zygzakowata-1568.html

    No i stoi tam jasno, że kąsa właśnie kiedy jest przypadkowo nadepnięta,
    a o to przecież mi najbardziej chodzi.
    Jestem osobą słabowidzącą, a w dodatku mam dzieci - dla dzieci, tu
    również z podanego przez Ciebie tekstu wiem, żmija jest szczególnie
    niebezpieczna, ukąszenie może być śmiertelne.

    > Spotkałam wiele razy żmije, nieraz się przyglądałyśmy sobie. Nie stanowi
    > zagrożenia, o ile w nią nie wdepniesz.

    Zakładam, że jesteś osobą rozważną i... doskonale widzącą.
    Nie sądzę jednak, że chciałabyś, żeby u Ciebie po podwórku wędrowały
    sobie żmijki :-). Mylę się?

    > Ps.
    > Jaką funkcję spełniają w Twojej wypowiedzi liczne wielokropki? Pytam
    > poznawczo.

    Taką, jaką powinny spełniać :-). Zrobienie przerwy w wypowiedzi - kiedy
    mówisz, zawieszasz głos, kiedy piszesz... możesz postawić wielokropek.

    pozdr.
    robercik-us