    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Tue, 1 Jul 2014 10:13:15 +0200
    <0...@g...com>
    <lorlha$t3t$1@speranza.aioe.org>
    <1...@g...com>
    <losclc$1n5$1@speranza.aioe.org>
    <53b250bc$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
    <lotjsq$p8f$1@speranza.aioe.org>
    <53b26b3f$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:53b26b3f$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ależ ja nie zaprzeczam istnienia świata duchowego lecz nie zgadzam się z
    > dowodami i twierdzeniami jakie przedstawiają wyznawcy wiary.
    > Dopuszczam istnienie sił, co do których nie znamy jeszcze zasad
    > fizycznych, którymi one się kierują.
    > Dla przykładu:
    > grawitacja - znamy jej skutki, ale nie znamy jej podłoża, ani nie wiemy
    > jak ją wytworzyć
    > splątanie kwantowe - którego w ogóle nie rozumie obecna nauka, a którego
    > cechy są sprzeczne z obecną teorią względności

    czekaj, musimy sie dogadac. Prawa fizyki, nawet te ktore sa jeszcze
    nieznane, sa czescia tego, materialnego swiata. Wiec nie wiem co rozumiesz
    przez "Ależ ja nie zaprzeczam istnienia świata duchowego". Czy to jest
    miejsce gdzie , hipotetycznie, mógłby byc Bóg? Bo jesli tak to mówimy o tym
    samym.

    > Jednym z dogmatów wiary jest niepokalane poczęcie.

    nie chce teraz wchodzic w szczegoly. Najpierw fundamenty. Nie ma co tego
    rozwazac jesli sie nie dopusci chocby potencjalnie istnienia boga, bo to bez
    sensu.
    A jak dopuscimy (podkreslam ze hipotetycznie) ten swiat niematerialny,
    duchowy to bedziemy sie martwic potem czy niepokalane poczecie bylo mozliwe
    czy nie.

    > Najgorsze jest to, że przy każdym spotkaniu ona ma tylko jeden temat i
    > cała jej rozmowa służy tylko i wyłącznie ewangelizacji, a nie znosi
    > jakiejkolwiek krytyki czy podważania tego co ona głosi :)

    Krytykuj moje poglądy -ale logicznie (to jedyna platforma to ktorej jestesmy
    w stanie sie porozumiec)

    b.