  • Data: 2014-07-01 12:28:16
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:lou1pi$1dv$1@node2.news.atman.pl...
    > A dowód na to masz jaki...? Choć trochę mocniejszy niż "dowody" na
    > istnienie wodników, rusałek itepe?

    Owszem mam -zrodla historyczne. Zdaje sobie sprawe te najlatwiej zalatwic
    stwierdzeniem "niewiarygodne". Tyle ze historycy potrafia oceniac
    wiarygodnosc zrodla.
    Ale niech tam, dlatego tez wam ktorzy musza dotknac by uwierzyc pokazuje
    nierozkladajace sie ciala czy calun turynski. To sa rzeczy wspolczesne.

    > On pisząc "lewitacja" ma pewnie na myśli lewitację bez żadnych sztuczek
    > technicznych ani iluzji.

    otóż to.

    b.